تخصصی‌ترین مرکز پخش و ارسال فیلم به فستیوال‌های بین‌المللی درگاه فیلم ایران
×

«لیست فستیوال های بین المللی فیلم بی اعتبار، کلاهبردار و آنلاین»

«لیست فستیوال های بین المللی فیلم بی اعتبار، کلاهبردار و آنلاین»
+ -

«لیست فستیوال های بین المللی فیلم بی اعتبار، کلاهبردار و آنلاین»

«درگاه فیلم ایران» با بیش از یک دهه سابقه فعالیت در حوزه «پخش و ارسال بین المللی فیلم و فیلمنامه»، و با کسب تجربه های تلخ و شیرین، توانسته است به لیست فستیوال های بی اعتبار و کلاهبردار دست یاد.

«درگاه فیلم ایران» سالیان در تلاش بوده که با انتشار و آگاهسازی در شبکه های مجازی، فیلمساز را آگاه و به پخش کننده بی اطلاع و بعضا کلاهبردار نهیب بزند. اما باید بگوییم که متاسفانه آنها به روند ناسالم خود ادامه داده و خواهند داد. اما این نامهربانی، تهددیدها و شکلایت ها، از تلاش ما کم نکرده و بلکه افزون کرده است.

«درگاه فیلم ایران» فستیوال های سراسر جهان را در پنج دسته «+C»، «B»، «A»، «A» و «D» جای میدهد و استراتژی های پخش خود را براین اساس چیدمان می‌کند. از اینرو؛ در قراردادهایی که با فیملمساز منعقد می‌شود، به روشنی قید شده است که به هیچ عنوان، در دسته ی «D» فستیوال ها، برخلاف سایر پخش کننده ها پخش و ارسالی نخواهد داشت. بطور خلاصه گرید A+ (الف ویژه) به فستیوال های ورودی آکادمی مانند اسکار، گویا، سزار، بفتا و ... گرید A فستیوال های قدمت بالای 20 سال، گرید B فستیوال های قدمت بین 10 سال و 20 سال و نهایت؛ گرید C به فستیوال قدمت یک سال تا 10 سال اطلاق میگرد. در تمامی این 4 دسته فستیوال ها دارای حداقل استانداردها می باشند.

دسته ی «D» فستیوال های بین المللی عبارتنداز:

  • فستیوال های آنلاین (به دسته ای از فستیوال ها اطلاق میگردد که دوره ی برگزاریشان بسیار کوتاه (معمولا یک ماهه) است و پروسه پذیرش فیلم بسیار سهل و نیز فیلم ها را بربستر آنلاین به نمایش میگذارند)
  • فستیوال های ماهانه یا فصلی (به دسته ای از فستیوال ها اطلاق میگردد که تعداد پذیرش بسیار بالایی داشته، در بخش های بسیار زیادی فیلم ها را می پذیرند و نیز هر فیلمی را (حتی خام و عروسی) را قبول و حتی جایزه میدهند.
  • فسیتوال های کلاهبردار و دروغین (به دسته ای از فستیوال ها اطلاق میگردد که پس از پذیرش فیلم، با ایمیل درخواست مبلغ کرده و در صورت عدم پرداخت مبلغ به دلار، فیلم را از آن دوره خارج می‌کنند)

در ادامه متن، سعی میکنیم که لیستی از دسته ی «D» فستیوال ها که در بلند مدت باعث آبروریزی فیلمساز و بی اعتبار شدن فیلمشان خواهد شد، تهیه و به مرور زمان لیست را بروز کنیم.

نظرات شما
نظری درج نشده است.
درج نظر شما
+ مشاهده لینک های اصلی سایت
آخرین اخبار