تخصصی‌ترین مرکز پخش و ارسال فیلم به فستیوال‌های بین‌المللی درگاه فیلم ایران
×

آشنايي با جشنواره اسکاري و بين‌المللي فيلم «Santa Barbara» آمريکا

آشنایی با جشنواره اسکاری و بین‌المللی فیلم «Santa Barbara» آمریکا
+ -

آشنایی با جشنواره اسکاری و بین‌المللی فیلم «Santa Barbara» آمریکا

جشنواره بین‌المللی «Santa Barbara» رویدادی بین‌المللی و مستقل است که در 1986 توسط بازیگری به نام «Phyllis de Picciotto» در شهر ساحلی «سانتا باربارا»، ایالت کالیفرنیا واقع در آمریکا تاسیس شده است. «Phyllis de Picciotto» تمام تلاشش در طی سالهای فعالیتش بر این بوده تا نوری بر فیلمسازان مستقل و خلاق بتاباند و قدمی در راستای ارتقای هنر سینما بردارد.

این جشنواره تحت حمایت «آکادمی اسکار» تا کنون میزبان افرادی مشهور بسیاری چون «Leonardo DiCaprio» ,«Angelina Jolie» ,«Jennifer Lawrence» ,«Kate Winslet» و «Martin Scorsese» بوده است. «SBIFF» با تمرکز بر موضوعات عدالت اجتماعی، طبیعت، زنان و هنرهای نمایشی، علاوه بر نمایش طیف متنوعی از فیلم‌ها، همچنین سمینارهایی را با همراهی متخصصان و هنرمندان فعال در حوزه سینما از جمله کارگردانان، نویسندگان، تهیه‌کنندگان در پنل‌های تجاری  در راستای پیشبرد این صنعت ارائه می‌دهد.

«SBIFF» خود را به‌ عنوان یکی از جشنواره‌های معتبر در مقیاسی بین‌المللی تثبیت کرده و پذیرای آثار ارسالی از سراسر جهان در چهار بخش «داستانی، مستند و انیمیشن» در دو مدیوم «کوتاه و بلند» می‌باشد. جوایز این جشنواره نیز در دو بخش«کوتاه و بلند» اهدا می‌کند.

جهت اطلاع از تاریخ ارسال آثار خود به جشنواره «اینجا» کلیک کنید.

 

 
نظرات شما
نظری درج نشده است.
درج نظر شما
+ مشاهده لینک های اصلی سایت
آخرین اخبار