تخصصی‌ترین مرکز پخش و ارسال فیلم به فستیوال‌های بین‌المللی درگاه فیلم ایران
×

ادغام جشنواره‌هاي «ملـي و جهانـي فيلم فجـــر»

ادغام جشنواره‌های «ملـی و جهانـی فیلم فجـــر»
+ -

ادغام جشنواره‌های «ملـی و جهانـی فیلم فجـــر»

به گزارش «درگاه فیلم ایران» به نقل از «روابط عمومی جشنواره‌های ملی و جهانی فیلم فجر» پس از پنج دوره برگزاری مجزا از سال آینده «1401» به صورت یکپارچه و واحد برگزار می‌شوند.
محمد خزاعی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی با اعلام این خبر افزود: پیرو بررسی کارگروه مطالعه و ارزیابی جشنواره‌ها؛ و بنا به مطالبه‌های صنوف و سینماگران کشور در سال‌های گذشته، سازمان سینمایی به این جمع بندی رسیده است که برگزاری دو جشنواره ملی و جهانی فجر را به صورت یکپارچه تحت عنوان جشنواره بین‌المللی فیلم فجر برگزار کند.
رئیس سازمان سینمایی با اشاره به سرلوحه قراردادن محورهایی چون خانواده، اخلاق، امید در دوره جدید سینما اظهار امیدواری کرد: امیدواریم بتوانیم در مسیر اعتلای سینمای ملی، گفتگوهای میان فرهنگی، ایجاد پتانسیل‌های بالقوه برای تبدیل شدن به ویترین سینمای خاورمیانه، پویایی اقتصاد سینما، روزآمدسازی و ارتقای سطح دانش و بینش سینماگران ایرانی از طریق تبادل تجربه با سینماگران خارجی، تقویت حضور در بازارهای منطقه‌ای و جهانی و ... با ترسیم سیاست‌های کلیدی و راهبردی مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب گام برداریم.
نظرات شما
نظری درج نشده است.
درج نظر شما
 
 
 
+ مشاهده لینک های اصلی سایت
آخرین اخبار