تخصصی‌ترین مرکز پخش و ارسال فیلم به فستیوال‌های بین‌المللی درگاه فیلم ایران
×

فراخوان سي و چهارمين جشنواره بين‌المللي فيلم‌هاي کودکان و نوجوانان

فراخوان سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان
+ -

فراخوان سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان

به گزارش «درگاه فیلم ایران» به نقل از «وب سایت رسمی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان» فراخوان سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، منتشر شد. تاریخ مهلت ارسال آثار به این جشنواره هشت صبح روز چهارشنبه 24 شهریورماه آغاز و تا ساعت 24 شنبه 3 مهر 1400، می باشد.

این جشنواره با مشارکت سازمان سینمایی، بنیاد سینمایی فارابی و شهرداری اصفهان، از 16 تا 21 مهر 1400 (8 تا 13 اکتبر 2021) در دو بخش مسابقه ایران و مسابقه بین‌الملل، برگزار خواهد شد.

جشنواره بصورت ترکیبی، در دو بخش فیزیکی و آنلاین برگزار می‌شود. به همین دلیل در شهرهای میزبان جشنواره در سطح کشور، داوران کودک و نوجوان می‌توانند به صورت فیزیکی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، در سالن‌های نمایش آثار جشنواره حضور پیدا کنند و پس از تماشای فیلم‌ها در سالن جشنواره، بهترین فیلم از نگاه خود را انتخاب کنند.

همچنین گزینه داوری آنلاین همچون سال گذشته برای کودکان و نوجوان عزیز وجود دارد و آن دسته از علاقه‌مندان که می‌خواهند بصورت آنلاین فیلم‌ها را تماشا و داوری کنند باید در مهلت اعلام شده برای داوری ثبت نام کنند. در این دوره همچون ادوار گذشته، بهترین فیلم از نگاه داوران کودک و نوجوان جشنواره سی و چهارم در مراسم پایانی جشنواره معرفی شود.

بر اساس این فراخوان عمومی که به همت دبیرخانه و بخش‌های استانی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان انجام می‌شود، کودکان و نوجوانان 6 تا 16 ساله (متولدین 1384 تا 1394) می‌توانند از سراسر کشور از طریق سامانه جشنواره به آدرس www.portal.icff.ir در بخش داوری کودکان و نوجوانان ثبت‌نام کنند.

 
نظرات شما
نظری درج نشده است.
درج نظر شما
+ مشاهده لینک های اصلی سایت
آخرین اخبار