تخصصی‌ترین مرکز پخش و ارسال فیلم به فستیوال‌های بین‌المللی درگاه فیلم ایران
×

حضور فيلم «نيم رو» مهنوش شيخي در جشنواره Huldra Horror Shorts انگليس

حضور فیلم «نیم رو» مهنوش شیخی در جشنواره Huldra Horror Shorts انگلیس
+ -

حضور فیلم «نیم رو» مهنوش شیخی در جشنواره Huldra Horror Shorts انگلیس

به گزارش «درگاه فیلم ایران» فیلم کوتاه داستانی «نیم رو» به کارگردانی و تهیه کنندگی «مهنوش شیخی» در اولین حضور بین المللی خود در جشنواره انگلیسی Huldra Horror Shorts حضور خواهد داشت. این جشنواره مربوط به فیلم های ترسناک است و در تاریخ سوم جولای برگزار می شود.

مهنوش شیخی که تجربه ی بازی در فیلم سینمایی «پسران دریا» به کارگردانی «افشین هاشمی» و تهیه کنندگی «بهروز نشان» را دارد، پنجمین تجربه ی فیلمسازیش را با ساخت فیلم «نیم رو» تجربه میکند. وی با فیلم «پسران دریا» در جشنواره بین المللی شانگای چین نیز حضور داشته است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است که: «وقتی ساز دهنی دخترک فالش نواخته می شود صدای همه ی کودکان برای تحقق آرزوهایشان به گوش می رسد»

از عوامل این فیلم میتوان به: نویسنده ،کارگردان، تهیه کننده : مهنوش شیخی بازیگران : تینو صالحی و زهرا نافع پسند، فیلمبردار: سینا نظری، طراح و اجرای گریم: علیرضا جواد پور، صدابردار : حسن نجم آبادی، صداگذار:آیلین محمدی، تدوین: مهنوش‌ شیخی، طراح صحنه و لباس: پریسا کرامت، پوستر: مسعود زمانی، مشاور رسانه ای: هادی اعتمادی مجد، تیزر: پویان رحمتی و پشتیبانی تجهیزات :مجتبی طهمورث اشاره کرد.

نظرات شما
نظری درج نشده است.
درج نظر شما
 
 
 
+ مشاهده لینک های اصلی سایت
آخرین اخبار