تخصصی‌ترین مرکز پخش و ارسال فیلم به فستیوال‌های بین‌المللی درگاه فیلم ایران
×

«عليمحمد اقبالدار» سرپرست «درگاه فيلم ايران»، داور جشنواره Muslim Film Festival استراليا شد

«علیمحمد اقبالدار» سرپرست «درگاه فیلم ایران»، داور جشنواره Muslim Film Festival استرالیا شد
+ -

«علیمحمد اقبالدار» سرپرست «درگاه فیلم ایران»، داور جشنواره Muslim Film Festival استرالیا شد

به گزارش «درگاه فیلم ایران»، علیمحمد اقبالدار فیلمساز ایرانی و سرپرست «درگاه فیلم ایران» به عنوان داور جشنواره بین‌المللی فیلم «Muslim Film Festival» استرالیا انتخاب شد. «جذام»، «اتوپیا»، «یک اتفاق معمولی» از ساخته های کوتاه علیمحمد اقبالدار می باشد.

جشنواره فیلم مسلمانان استرالیا در سپتامبر 2020 برگزار می گردد که در پنج هفته منتهی جشنواره، فیلم‌های ساخته شده توسط مسلمانان یا درباره مسلمانان را نمایش می‌دهد و بهترین آن‌ها را انتخاب می‌کند. 

در این دوره از جشنواره «MMF»، انواع آثار سینمایی همچون فیلم‌های بلند، فیلم کوتاه و آثار انیمیشنی در ژانرهای داستانی یا مستند پذیرفته شده‌اند که «بهتر از نیل آرمسترانگ» علیرضا قاسمی و «Brotherhood» (نامزد بهترین فیلم کوتاه اسکار 92) از جمله این فیلم ها می باشند. 

به گفته مسئولان برگزاری این جشنواره، هدف از برپایی این مراسم، تبلیغ و گسترش فیلمسازان مستقل مسلمان و افزایش سطح دوستی و آشنا ساختن مخاطبان با فرهنگ جامعه مسلمانان عنوان شده است.

دوره 2020 جشنواره «Muslim Film Festival» در «ملبورن» و «پرت» برگزار می‌شود و اگر شرایط کرونا اجازه دهد تا «سیدنی» و «بریزبن» نیز گسترش می‌یابد.

نظرات شما
نظری درج نشده است.
درج نظر شما
+ مشاهده لینک های اصلی سایت
آخرین اخبار