تخصصی‌ترین مرکز پخش و ارسال فیلم به فستیوال‌های بین‌المللی درگاه فیلم ایران
×

حضور فيلم «مسير کوتاه» کامبيز طاهري در جشنواره بين‌المللي Crossroads ترکيه

حضور فیلم «مسیر کوتاه» کامبیز طاهری در جشنواره بین‌المللی Crossroads ترکیه
+ -

حضور فیلم «مسیر کوتاه» کامبیز طاهری در جشنواره بین‌المللی Crossroads ترکیه

به گزارش «درگاه فیلم ایران» فیلم کوتاه «مسیر کوتاه»  به کارگردانی و تهیه کنندگی و نویسندگی «کامبیز طاهری» وارد مرحله یک چهارم نهایی جشنواره بین‌المللی Crossroads International Short Film Festival ترکیه شد.

لازم به ذکر است در مکاتبه ی درگاه فیلم ایران با این جشنواره، اذعان داشته اند در مرحله ی نخست تعداد زیادی از فیلم ها را پذیرش و در مراحل بعد اقدام به انتخاب فیلم های واجد شرایط خواهند کرد. بعضی از فستیوال ها در این اقدام ابتدا تعداد زیادی از فیلم ها را که شرایط ابتدایی حضور را دارند انتخاب و در مراحل یک چهارم  و نهایی فیلم های اصلی خود را انتخاب میکنند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است که:«هستی تصمیم گرفته است از فضای مجازی بیرون بیاید. زیرا فضای مجازی باعث شده از نظر روانی دچار مشکلات زیادی شود. اما باید منصور را متقاعد کند. زیرا منصور روی او سرمایه گذاری کرده و باعث شده که هستی تبدیل به یکی از شاخ‌های مجازی شود و حالا زمان آن رسیده که از وجود هستی کسب درآمد کند. هستی تقاضایش را بازگو می‌کند اما ...»

از عوامل این فیلم میتوان به: تهیه‌کننده، نویسنده و کارگردان: کامبیــز طاهــری، مُشاورفیلمنامه: یاسمـن میــرزایـی، مرتضی پورعلی، دستیار کارگردان: یاسیـن یـوسفـی، منشی صحنه: ژاله مروتی، مدیر تصویربرداری: رحیــم عبـادی، دستیار فیلمبردار: مجتبی کشاورز، مدیر صدابرداری: کامبیـز طاهـری، صدابردار: حامد طهماسب‌زاده، دستیار صدابردار: مصطفی طاهری، تدوین و اصلاح رنگ: رحیــم عبـادی، صداگذار: کامبیــز طاهــری، طراح گریم: افسـانه خلفی، عکاس صحنه: مریم بیاتی، عکاس پشت صحنه: محمدرضا عبادی، فیلمبردار پشت صحنه: صادق تقوی، زیرنویس: محمدرضا عبادی، طراح صحنه و لباس: کامبیــز طاهــری، مشـاورِ حقوقی: علیرضا توکلی و  بازیگران: کامبیــز طاهــری، سـاغــر طاهــرپـور، یاسین یوسفی و مجتبی کشاورز اشاره کرد.

 

.

نظرات شما
نظری درج نشده است.
درج نظر شما
+ مشاهده لینک های اصلی سایت
آخرین اخبار