تخصصی‌ترین مرکز پخش و ارسال فیلم به فستیوال‌های بین‌المللی درگاه فیلم ایران
×

آغاز پخش جهاني فيلم سينمايي «براي او» به کارگرداني و تهيه کنندگي «حميد زرگرنژاد»

آغاز پخش جهانی فیلم سینمایی «برای او» به کارگردانی و تهیه کنندگی «حمید زرگرنژاد»
+ -

آغاز پخش جهانی فیلم سینمایی «برای او» به کارگردانی و تهیه کنندگی «حمید زرگرنژاد»

به گزارش «درگاه فیلم ایران» پخش و ارسال بین المللی فیلم بلند سینمایی «برای او» به کارگردانی و تهیه کنندگی «حمید زرگرنژاد» به پخش کنندگی «درگاه فیلم ایران» به مدیریت «علیمحمد اقبالدار» آغاز شد.

از جمله مهمترین آثار سینمایی «حمید زرگرنژاد» میتوان به فیلم «شماره 10» اشاره کرد که در جشنواره فجر سال گذشته موفق شد در یازده رشته کاندید و 5 سیمرغ بلورین را از آن خود کند. گفتنی است «امیرجدیدی وهدی زین العابدین» اولین تجربه بازیگری خود را جلوی دوربین «حمید زرگرنژاد» تجربه و وارد سینما شده اند. او همچون گذشته در فیلم «برای او» نیز از بازیگران جوان و مستعد بهره برده است.

در خلاصه ی داستان این فیلم سینمایی آمده است: «مرجان طی یک درگیری برای دفاع از خود متهم شده است و امیر برای ملاقات با او مطابق با قوانین ایران باید با او ازدواج کند. این ازدواج بدون اطلاع خانواده امیر در زندان صورت می گیرد ...»

از عوامل این فیلم میتوان به: فیلمنامه نویس: حمید زرگرنژاد و سارا غلامی فیلمبردار: مرتضی غفوری، صدابردار: امید عاشوری، صداگذار: آرش قاسمی، گریم: الهام اطیابی، طراح لباس: محمد محمدی، تدوینگر: مصطفی خرقه پوش، سرمایه گذار: حمید زرگرنژاد، طراح پوستر: احسان براری و بازیگران: «بهزاد جعفری، پگاه آهنگرانی، جمشید هاشم‌پور، برزو ارجمند، علیرضا استادی، رامین راستاد و مریم بوبانی» اشاره کرد.

نظرات شما
نظری درج نشده است.
درج نظر شما
+ مشاهده لینک های اصلی سایت
آخرین اخبار