تخصصی‌ترین مرکز پخش و ارسال فیلم به فستیوال‌های بین‌المللی درگاه فیلم ایران
×

حضور فيلم مستند بلند «پشت شيشه باد مي وزد» برادران غضنفري در جشنواره «Guangzhou» چين

حضور فیلم مستند بلند «پشت شیشه باد می وزد» برادران غضنفری در جشنواره «Guangzhou» چین
+ -

حضور فیلم مستند بلند «پشت شیشه باد می وزد» برادران غضنفری در جشنواره «Guangzhou» چین

به گزارش «درگاه فیلم ایران» فیلم مستند بلند «پشت شیشه باد می وزد» به کارگردانی «مهدی غضنفری» و تهیه کنندگی «هادی غضنفری» در 18امین دوره جشنواره‌ی بین‌المللی «Guangzhou International Documentary Film Festival» چین، حضور یافت. این جشنواره جزو یکی از معتبرترین جشنواره‌ها در زمینه پذیرش مستندهای کوتاه و بلند جهانی است.

این جشنواره در 6 تا 9 ماه دسامبر معادل 15 تا 18 آذر ماه 1400 برگزار میشود.

IRAN FILM PORT, an Iranian films agency and distribution be announced formally and proudly that "WIND  BEHIND THE WINDOW" Documentry feature film, directed by MEHDI GHAZANFARI  and produced by HADI GHAZANFARI is selected in 18th Guangzhou International Documentary Film Festival China 2021.
 

در خلاصه داستان این مستند آمده است که: «رابطه عاشقانه زوج جوانی که به خاطر شرایط نامطلوب کشور خود تصمیم به مهاجرت بگیرند نشان داده می شود. آنها آرام آرام آن خانه ای که در طول سالها به سختی ساخته اند را خراب می کنند به امید ساختن خانه ای بهتر، خانه ای با ثبات بیشتر. اما اتفاقات آنطور که تصور می شد پیش نمی رود و همه آن زمانی که به نظر می رسید که آنها هم را در آغوش گرفته اند و حامی هم بوده اند در حقیقت شیشه ای نامرئی بین آنها بوده و با آغاز مهاجرت شیشه و آن نقش دیوار بودنش نمایان می شود. شیشه ای که یک طرف آن باد می وزد، بادی که هر کسی در معرضش قرار گیرد، خواهد برد»

از عوامل این فیلم میتوان به: فیلمنامه نویس و کارگردان: مهدی غضنفری، تهیه کننده: هادی غضنفری، فیلمبردار: روزبه شایان، صدابردار: علی عابدی، صداگذار: حسین قورچیان، تدوینگر: مهدی غضنفری و موسیقی: کسری چوبینه اشاره کرد.

نظرات شما
نظری درج نشده است.
درج نظر شما
+ مشاهده لینک های اصلی سایت
آخرین اخبار