تخصصی‌ترین مرکز پخش و ارسال فیلم به فستیوال‌های بین‌المللی درگاه فیلم ایران
×

حضور چهار فيلم از «درگاه فيلم ايران» در سي و سومين جشنوراه بين المللي «Girona Film Festival»

حضور چهار فیلم از «درگاه فیلم ایران» در سی و سومین جشنوراه بین المللی «Girona Film Festival»
+ -

حضور چهار فیلم از «درگاه فیلم ایران» در سی و سومین جشنوراه بین المللی «Girona Film Festival»

به گزارش «درگاه فیلم ایران» چهار فیلم کوتاه «خون بس» به کارگردانی «مسعود بابایی»، «بدون سیگنال» به کارگردانی «محمد زرینه» و تهیه کنندگی «عاطفه مهرورز»، «بی پایان» به کارگردانی «زینب همتیان» و «محاق» به کارگردانی «سامان کیهانجو» در سی و سومین دوره جشنواره «Girona Film Festival»  اسپانیا 2021، به پخش کنندگی «درگاه فیلم ایران» به مدیریت «علیمحمد اقبالدار»، حضوریافتند .

این جشنواره با هدف اشاعه اصیل ارزشها و پدیدار شدن تفکر عمیق در آثار متخصصان صنعت فیلم برگزار می شود و به رویدادی برای پرورش و شکوفایی خلاقیت و استعداد هنرمندان و دانشجویان تبدیل شده است. که این استعداد، بنا بر اساس نامه این جشنواره  شامل همه شاخه های هنرهای زیبا میشود، از جمله: شعر (ادبیات نمایشی) ، نقاشی (عکاسی و کارگردانی هنری) ،هنر های نمایشی ، موسیقی و غیره که زمینه سازی برای ساخت زیر بنای بخش های مختلف سینمایی می شود و جوایز جشنواره با توجه به شناخت همین بخش های خلاق اعطا میشود.

جشنواره نگاه ویژه ای به برابری جنسیتی و نژادی، طبقات مختلف اجتماعی، ایدئولوژی ها و ادیان و همچنین محیط زیست، دارد. سی و سومین دوره جشنواره ی بین المللی ژیرونا در تاریخ 9 تا  13 نوامبر 2021 معادل 18 تا 22 آبان 1400 است. 
 
 
 
نظرات شما
نظری درج نشده است.
درج نظر شما
+ مشاهده لینک های اصلی سایت
آخرین اخبار